Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 36 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Marka Seth & Riley’s Garage rozpoczęła właśnie swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. S&R Garage to napój piwny inspirowany tradycyjną lemoniadą z „hardo” wyciśniętą orzeźwiającą cytryną. Czytaj więcej »

  • Black. Empower yourself!

    Czwartek, 27 czerwca 2019

    Marka Black Energy rusza z nową kampanią! Moc jest w Tobie! To jej główny przekaz. Ambasadorem marki pozostaje niezmiennie Mike Tyson, który w czerwcu gościł w Warszawie i opowiedział o tym, dlaczego z entuzjazmem promuje nową ideę marki. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także... Czytaj więcej »

  • W końcu upragnione wakacje!

    Środa, 26 czerwca 2019

    W końcu mamy upragnione wakacje, które jak zwykle zapowiadają się bardzo ciekawie. Przed nami dwa miesiące przygód, spędzania czasu w doborowym towarzystwie, gier i zabaw na świeżym powietrzu. Czytaj więcej »

  • Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor. Czytaj więcej »

  • Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Kultowa marka piwa prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów. Czytaj więcej »

  • Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i internecie. Kampania marki Grześki będzie realizowana etapowo. 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawiły się kreacje na... Czytaj więcej »

  • Pragnienie można rozumieć zarówno w ujęciu fizjologicznym, jak i psychologicznym. O ile w pierwszym przypadku warto starać się je ugasić, to w przypadku pragnienia rozumianego jako wewnętrzne marzenia i cele – zdecydowanie należy je w sobie pielęgnować. I o tym właśnie przypomina Nałęczowianka, która wraz ośrodkiem badawczym Danae zidentyfikowała pragnienia Polaków*. Czytaj więcej »

  • Tyskie - Przejdź na Ty! W Dniu Sąsiada

    Czwartek, 13 czerwca 2019

    Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty - to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja. Tyskie po raz kolejny zachęciło Polaków do otwarcia się na siebie i przejścia na Ty z... Czytaj więcej »

  • Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki - Somersby Pear 0,0%. Nowy smak wszedł na rynek z początkiem maja, a spot można obejrzeć od 10 czerwca w kanałach tematycznych tv oraz VOD i mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

  • Chociaż do wakacji została jeszcze chwila czasu marka Fresco – jeden z liderów na polskim rynku wina – nie zwalnia tempa i już teraz rozpoczyna kolejną edycję kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”. Tym razem do współpracy weszła firma Limango. Kampania wraz z towarzyszącym konkursem potrwa do 18 sierpnia, a nagrodą główną jest wyjazd np. na Sycylię dla czterech osób. Czytaj więcej »

  • Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku kampanię wspierają niezwykłe osoby ze świata motoryzacji, sportu i muzyki. Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos oraz Vienio opowiadają o swoim podejściu do alkoholu w filmikach edukacyjnych. Czytaj więcej »

  • #FORTHELOVEOFIT – Pepsi®, powszechnie uwielbiana marka gazowanego napoju znana z zacięcia do tworzenia niezwykłych materiałów reklamowych, zawierających co najmniej tyle samo energii co sam napój, udostępniła właśnie kinowej klasy film reklamowy z udziałem Paula Rudda i Michaela Peñi w rolach głównych, którzy wcielają się w astronautów gotowych za puszkę Pepsi dać z... Czytaj więcej »

  • Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w... Czytaj więcej »

  • W ramach akcji „Rusz się z Kubusiem” marka stale zachęca najmłodszych do aktywności fizycznej. W tym roku Kubuś nagradza za ruch! „Rusz się po nagrody!”, to nowa akcja promocyjna, w ramach której przygotowano innowacyjną aplikację opartą o rozszerzoną rzeczywistość. Czekają w niej sportowe gry i wyzwania, za realizację których można wygrać niesamowite nagrody – w tym... Czytaj więcej »

  • W czerwcu startuje silna kampania reklamowa marki Grześki. Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i Internecie. Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania serów kremowych Hochland. Motywem przewodnim kampanii jest kulinarne zastosowanie serów kremowych Hochland, z którymi można przyrządzić wiele kreatywnych dań. W projekcie udział wzięła miłośniczka dobrego smaku - Anna Guzik, która po raz kolejny promuje sery kremowe Hochland, tym razem odkrywając ich kulinarne oblicze. Czytaj więcej »

  • Marka Persil umacniając swoją pozycję lidera segmentu środków do prania, inicjuje nowy projekt edukacyjny. Dzięki spotkaniom z „Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza” najmłodsi uczestnicy zabawy będą odkrywać w sobie pasję do nauki. Sprytny Szop Pracz przybliży najmłodszym zagadnienia związane z praniem i oszczędzaniem wody i energii, zaszczepiając w nich ciekawość świata. Czytaj więcej »

  • Kubuś ma dla dzieci serię fantastycznych niespodzianek. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała 25 audiobooków – popularnych bajek czytanych przez wyjątkowych lektorów. Z firmą Trefl Kubuś przygotował natomiast grę, na planszy której można umieścić kolekcję naklejek spod etykiet soków. Dodatkowo na rewersach wybranych etykiet czekają też bajkowe zadania. Czytaj więcej »

  • Agencja Streetcom realizuje kampanię rekomendacji i samplingu piwa bezalkoholowego Łomża 0,0%. Celem jest zwiększanie świadomości marki i zapoznanie konsumentów z bezalkoholowym wariantem Łomża 0,0%. Czytaj więcej »

  • Dzisiejszy świat musi stawić czoła wielu problemom, zarówno środowiskowym, takim jak odpady opakowaniowe czy nadmierne zużycie wody, jak i społecznym, związanym z demografią czy barierami na rynku pracy. Żeby na nie odpowiedzieć, Coca-Cola ogłosiła dziś start globalnej kampanii społecznej #NEVERSETTLE. W Polsce, pierwszym kraju, gdzie kampania została uruchomiona, jest ona... Czytaj więcej »

  • W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania marki Dare, w której ETi zaprasza mieszkańców sześciu miast w Polsce do spróbowania swoich czekoladowych wafli podczas wyjątkowych akcji samplingowych. W specjalnej strefie w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Sopocie i Zakopanem odwiedzający będą mogli wziąć udział w grze „Dare. Odważ się na nowe” oraz skosztować słodkości. Czytaj więcej »

  • Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, uruchomił drugą już odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. W tegorocznej odsłonie platformy komunikacji marki Dan Cake eksponowane są kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak wygoda użycia, oszczędność... Czytaj więcej »

  • Proste rozwiązania potrafią zaskakiwać! Tak jak prosty skład napojów H2Owoc – bez dodatku cukru, słodzików i barwników – zaskoczył bohaterów spotu telewizyjnego Tymbarku. W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie. Czytaj więcej »

  • W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne traktowanie i docenienie każdego z komponentów – to świat pomidorów i idealnego ketchupu Kotlin. Dzięki odpowiedniemu doborowi składników, ich kompozycji i recepturze, ketchupy Kotlin mają tak wyjątkowy smak. Czytaj więcej »

  • Właśnie startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii. Czytaj więcej »

  • Akuku! kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną. Do emitowanych od marca billboardów sponsorskich w maju dołącza ekspozycja 15-sekundowego spotu. Marka stawia na komunikację kluczowych atrybutów produktu, takich jak zmniejszona ilość cukrów i wysoka zawartość soku owocowego. Kampania jest zaplanowana do sierpnia. Czytaj więcej »

  • Hochland Kanapkowy – od teraz w internecie!

    Poniedziałek, 13 maja 2019

    Hochland właśnie wystartował z silną kampanią internetową Kanapkowego Standard i Kanapkowego Mini. Z kampanią zaplanowano dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych. Kampania potrwa do września 2019 r. Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem maja Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą flagowe produkty marki – kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przysmaki z kategorii convenience, w tym panierowane polędwiczki i tortille. Działania kierowane są do wszystkich konsumentów, którzy cenią sobie wysokiej jakości, smaczne i proste w przygotowaniu jedzenie. Komunikacja będzie... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51